Slíbila jsem, že budu dělat reklamu a taky se chci pochlubit. Včera jsem si byla v Brně vyzvednout pár věcí z Shop PickyMe. Nejvíc jsem nadšená z kytičkovaných džínových kraťasů! Bohužel včera nebylo tak teplo, jak jsem si představovala a tak jsem si kromě kraťasů odvezla i nachlazení...

I was in Brno yesterday to pick up some stuff but unfortunatelly the weather was not what it looked like so I got cold instead. Well, not comletely. I bought denim shorts and bag from PickyMe.








 Kočička pomáhala s focením. Ještě ji musím naučit mačkat spoušť.
 My cat helped with the shoot. I have to train her to press the shutter button for me.

5 komentářů:

  1. kráťásky hezké, ale kočička hezčí!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hi Zuzan! :) Oh, thank you for the comment you left on my blog. I hope your fine. Happy Easter. Are you going to do something funny this weekend? Take care.

    OdpovědětVymazat